Η κονσόλα ήταν σπασμένη στο πλάι. Ήταν εντελώς σκονισμένη στο εσωτερικό της, εννοώ μεγάλες μάζες σκόνης, έπρεπε να φυσήξει όσο το δυνατόν περισσότερο. Αν ανακαινισμένο σημαίνει ότι θα προχωρήσω μόνο λειτουργικά, σε όποια κατάσταση κι αν βρίσκεται, τότε ποτέ ξανά. Δεν αξίζει καθόλου τα 100e. Ήταν φυσιολογικό να το πάρω για 80e, αλλά δεδομένου ότι είστε κατάστημα με κάποια εγγύηση αποφάσισα να πάω μαζί σας. Είμαι απογοητευμένος από την ποιότητα των υπηρεσιών σας. Υποτίθεται ότι έπρεπε να περιλαμβάνει το παιχνίδι PES 2009 όπως ήταν γραμμένο, φυσικά δεν ήταν.