Άλλες νομικές πληροφορίες

Προβολή PDF

Οι όροι με κεφαλαία έχουν τη σημασία που τους έχει δοθεί στους γενικούς όρους χρήσης, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι εδώ.

Πίνακας περιεχομένων 

  1. Λειτουργία της Πλατφόρμας

  2. Προϋποθέσεις για καταχώριση, διαγραφή καταχώρισης και κατάταξη

  3. Πληροφορίες σχετικά με αξιολογήσεις που δημοσιεύονται στην Πλατφόρμα

  4. Αρχές της ΕΕ

  5. πληροφορίες σχετικά με τους ενεργούς αποδέκτες

  6. Επίλυση διαφορών

  7. Έκθεση διαφάνειας

1. Λειτουργία της Πλατφόρμας 

1.1 Δημιουργία σχέσεων

Η πλατφόρμα «Back Market» είναι μια πλατφόρμα που διατίθεται από την εταιρεία JUNG S.A.S. μέσω της ιστοσελίδας www.backmarket.gr, η οποία επιτρέπει σε καταναλωτές να αγοράζουν ανακατασκευασμένα ηλεκτρονικά προϊόντα από καταχωρισμένους επαγγελματίες πωλητές (εφεξής, «Προϊόντα»). 

Η JUNG S.A.S. ενεργεί ως διαμεσολαβητής μεταξύ των Πωλητών και των Αγοραστών. Δεν είναι σε καμία περίπτωση πωλητής ή αγοραστής των Προϊόντων στην Πλατφόρμα, τα οποία πωλούνται απευθείας από τους Πωλητές στους Αγοραστές.

1.2 Οικονομικοί όροι και προϋποθέσεις

Οι Αγοραστές καταβάλλουν την τιμή του προϊόντος τους απευθείας στην πλατφόρμα μέσω ενός έμπιστου παρόχου πληρωμών. Οι Πωλητές δίνουν στην JUNG S.A.S. εντολή για λήψη, εξ ονόματος και για λογαριασμό των Πωλητών, των ποσών που καταβλήθηκαν από τους Αγοραστές.

Οι τιμές των προϊόντων και τα έξοδα παράδοσης καθορίζονται ελεύθερα από τους Πωλητές.

Οι Πωλητές καταβάλλουν επίσης στην JUNG S.A.S. ένα τέλος εξυπηρέτησης, του οποίου το ακριβές ποσό δηλώνεται προτού ο Αγοραστής επιβεβαιώσει την παραγγελία. 

Οι Πωλητές πρέπει να καταβάλλουν στην JUNG S.A.S ένα πάγιο μηνιαίο τέλος και μια προμήθεια για όλες τις επιβεβαιωμένες συναλλαγές που εκτελέστηκαν στην Πλατφόρμα από τον Πωλητή. Το ποσό της προμήθειας ισούται με ένα σταθερό ποσοστό επί του ποσού της συναλλαγής, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής).

1.3 Εγγυήσεις

Οι ισχύουσες νόμιμες εγγυήσεις και η εμπορική εγγύηση που προσφέρονται από τους Πωλητές καθορίζονται στη , η οποία γενικούς όρους χρήσης, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι εδώ.

Για να ασκήσει τα δικαιώματά του, ο Αγοραστής μπορεί να συνδεθεί στον λογαριασμό πελάτη του, κάνοντας κλικ στο κουμπί «Ζήτησε βοήθεια» στη σχετική παραγγελία ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη από αυτόν τον σύνδεσμο.

2. Προϋποθέσεις για καταχώριση, διαγραφή καταχώρισης και κατάταξη

2.1 Καταχώριση

Η πλατφόρμα έχει καταχωρισμένους μόνο επαγγελματίες πωλητές. Για να έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν προϊόντα για πώληση στην πλατφόρμα, οι Πωλητές πρέπει να ανοίξουν έναν λογαριασμό πωλητή και να δεσμευτούν να τηρούν, ειδικότερα: 

  • Τους ισχύοντες κανονισμούς,

  • Τα κριτήρια ποιότητας της πλατφόρμας αναφορικά με τη διαχείριση των logistics (χρόνοι παράδοσης, διαχείριση αποθέματος, ποιότητα των προϊόντων που παραδίδονται). Αυτά τα κριτήρια προσδιορίζονται στις γενικές προϋποθέσεις του πωλητή και στο καταστατικό ποιότητας,

  • Οι γενικές προϋποθέσεις πωλήσεων είναι διαθέσιμες εδώ

Στην πλατφόρμα επιτρέπεται η δημοσίευση προσφορών από Πωλητές που σχετίζονται αποκλειστικά με ανακατασκευασμένα ηλεκτρονικά προϊόντα.

2.2 Διαγραφή καταχώρισης 

Η Jung S.A.S επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να διαγράφει την καταχώριση ενός Πωλητή, είτε για λόγους διευκολύνσεως είτε λόγω παραβίασης. 

Οι λόγοι για τη διαγραφή καταχώρισης λόγω αθέτησης υποχρεώσεων μπορούν να περιλαμβάνουν:

  • Μη συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία, 

  • Μη συμμόρφωση με τις γενικές προϋποθέσεις πώλησης ή με το καταστατικό ποιότητας.

Η Jung S.A.S επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να διαγράφει την καταχώριση των προϊόντων: 

  • των οποίων το μάρκετινγκ απαγορεύεται ή είναι παράνομο,

  • εγκυμονούν κίνδυνο για την υγεία, την ασφάλεια ή το περιβάλλον,

  • δεν είναι επανασυσκευασμένα,

  • προσφέρονται από Πωλητές των οποίων η καταχώριση έχει διαγραφεί.

2.3 Κατάταξη Προϊόντων

2.3.1 Κάθε Προϊόν στην Πλατφόρμα καταχωρείται σε μια κατηγορία Προϊόντος (π.χ., smartphone, laptop, κονσόλες παιχνιδιών, smartwatch, οικιακές συσκευές, κ.λπ.) και υποκατηγορίες (π.χ. για smartphone: Google Pixel, iPhone, Samsung Galaxy, κ.λπ.). 

Στην Πλατφόρμα, τα Προϊόντα μπορούν να επισημανθούν με την ετικέτα «Best Seller» λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των παραγγελιών του Προϊόντος κατά τις τελευταίες 30 ημέρες. 

2.3.2 Όταν ένας χρήστης στην Πλατφόρμα αναζητά μια κατηγορία ή υποκατηγορία, τα Προϊόντα που εμφανίζονται στη σελίδα αποτελεσμάτων κατατάσσονται λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό παραγγελιών του Προϊόντος κατά τις τελευταίες 30 ημέρες. Αυτή η κατάταξη στοχεύει να αναδείξει τα πιο δημοφιλή Προϊόντα για την αναζήτηση του χρήστη. 

Για κάθε κατηγορία ή υποκατηγορία, οι χρήστες μπορούν επίσης να βελτιώσουν την αναζήτησή τους ταξινομώντας τα αποτελέσματα με βάση τα εξής κριτήρια:

  • Από το πιο ακριβό στο πιο φθηνό («Τιμή από υψηλή σε χαμηλή»),

  • Από το πιο φθηνό στο πιο ακριβό («Τιμή από χαμηλή σε υψηλή»).

2.3.3 Όταν ένας χρήστης αναζητά ένα συγκεκριμένο Προϊόν στην Πλατφόρμα, εμφανίζεται ένα μόνο Προϊόν από έναν μόνο Πωλητή για κάθε τύπο Προϊόντος και πιθανή κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι μόνο ένας Πωλητής παρουσιάζεται ότι προσφέρει το Προϊόν στον Αγοραστή. Με άλλα λόγια, για κάθε κατάσταση προϊόντος, εμφανίζεται στον χρήστη μόνο το Προϊόν με την καλύτερη σχέση ποιότητας και τιμής. 

Ο καθορισμός του Προϊόντος που εμφανίζεται γίνεται σύμφωνα με έναν αλγόριθμο που λαμβάνει υπόψη την τιμή του προϊόντος και τα ακόλουθα κριτήρια ποιότητας. 

Τα κριτήρια ποιότητας που λαμβάνονται υπόψη από τον αλγόριθμο της Πλατφόρμας για την κατάταξη των Προϊόντων είναι τα εξής (κατά σειρά σημαντικότητας): 

  • Ποσοστό αισθητικών ελαττωμάτων (Aesthetic Defect Rate)

  • Αξιολόγηση λανθασμένου Προϊόντος (Wrong Product Rate)

  • Αξιολόγηση ελαττωματικού Προϊόντος (Defective Product Rate) 

  • Αξιολόγηση λανθασμένων αξεσουάρ (Wrong Accessories Rate)

  • Αξιολόγηση καθυστερημένης παραγγελίας (Late Delivery Rate) 

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί ένας Πωλητής να επηρεάσει αυτή την κατάταξη ή να πληρώσει οποιαδήποτε αμοιβή (άμεση ή έμμεση) στην JUNG S.A. S για να καταταχθεί στην Πλατφόρμα. Η κατάταξη πραγματοποιείται αποκλειστικά από έναν αλγόριθμο σύμφωνα με τα προαναφερθέντα σταθερά κριτήρια (τιμή και ποιότητα του Προϊόντος). 

3. Πληροφορίες σχετικά με αξιολογήσεις που δημοσιεύονται στην Πλατφόρμα 

3.1 Υποβολή κριτικών

 Οι Αγοραστές που έχουν κάνει παραγγελία στην Πλατφόρμα μπορούν να υποβάλουν κριτική για τα Προϊόντα που αγόρασαν και την παράδοσή τους.

Η κριτική πρέπει να περιλαμβάνει μια βαθμολογία από 1 έως 5 και ένα κείμενο με σχόλια. Αν ο Αγοραστής το επιθυμεί, και σύμφωνα με τους κανόνες που περιγράφονται παρακάτω, μπορεί να συμπεριλάβει φωτογραφίες για να εικονογραφήσει την κριτική του. 

Για ορισμένα Προϊόντα, ο Αγοραστής μπορεί να δώσει συγκεκριμένες βαθμολογίες (σχέση ποιότητας/τιμής, παράδοση, συσκευασία και καθαριότητα, συνολική απόδοση, αισθητική).

Ο Αγοραστής μπορεί να αφήσει μια κριτική κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο στο email που του έχει σταλεί για αυτόν τον σκοπό περίπου 1 εβδομάδα μετά την παράδοση του Προϊόντος. Μπορεί επίσης να υποβάλει μια κριτική μέσω του λογαριασμού πελάτη του, κάνοντας κλικ στην καρτέλα «οι παραγγελίες μου». 

Η JUNG S.A.S. δεν παρέχει καμία αποζημίωση σε αντάλλαγμα για κριτική.

Με την υποβολή μιας κριτικής, ο Αγοραστής πρέπει να συμμορφώνεται με τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς. Συγκεκριμένα, ο Αγοραστής δηλώνει ότι είναι ο μοναδικός συντάκτης και κάτοχος οποιωνδήποτε πνευματικών δικαιωμάτων που συνδέονται με την κριτική (φωτογραφίες, εικόνες ή κείμενα) ή ότι έχει λάβει τη ρητή συγκατάθεση του κατόχου των δικαιωμάτων για τη διανομή. Ο Αγοραστής εγγυάται ότι η κριτική που υποβάλλει δεν παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα ή οποιαδήποτε άλλα δικαιώματα τρίτων.

Με την υποβολή μιας κριτικής, ο Αγοραστής παραχωρεί στην JUNG S.A.S. μια δωρεάν, μη αποκλειστική, παγκόσμια άδεια για όλη τη νομική διάρκεια των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας από την ημερομηνία υποβολής της κριτικής, να αναπαράγει, δημοσιεύει, προβάλλει, διανέμει, τροποποιεί, μεταφράζει, προσαρμόζει και εκμεταλλεύεται όλο ή μέρος της κριτικής με οποιοδήποτε τεχνικό ή/και ψηφιακό μέσο, γνωστό ή άγνωστο μέχρι σήμερα, σε οποιαδήποτε μορφή και σε οποιονδήποτε τύπο μέσου. Συγκεκριμένα, ο Αγοραστής εξουσιοδοτεί την JUNG S.A.S να αναπαράγει και να διανέμει την κριτική στα εξής μέσα:

  • Ιστότοπους, εφαρμογές, ιστολόγια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης της JUNG S.A.S και των συνδεδεμένων εταιρειών,

  • Εσωτερικές επικοινωνίες εντός της JUNG S.A.S. και των συνδεδεμένων εταιρειών,

  • Email και ενημερωτικά δελτία που αποστέλλονται σε πελάτες και υποψήφιους πελάτες,

  • Διαφημιστικά και προωθητικά υλικά,

  • Ιστότοποι και εφαρμογές τρίτων της JUNG S.A.S και των συνδεδεμένων εταιρειών.

3.2 Δημοσίευση και κατάταξη κριτικών

Δημοσιεύονται μόνο κριτικές για Προϊόντα που έχουν αγοραστεί μέσω της Πλατφόρμας. Ο μέγιστος χρόνος μεταξύ της υποβολής μιας κριτικής και της δημοσίευσής της είναι 1 εργάσιμη ημέρα. 

Όταν η κριτική περιλαμβάνει μία ή περισσότερες φωτογραφίες, οι φωτογραφίες δημοσιεύονται αργότερα από το σχόλιο και την κριτική, και εντός του μέγιστου χρονικού διαστήματος των 7 εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους.

Οι κριτικές κατατάσσονται από τον αλγόριθμό μας, λαμβάνοντας υπόψη, ειδικότερα, τη βαθμολογία, το μέγεθος της κριτικής και την ύπαρξη φωτογραφιών. 

Οι χρήστες μπορούν να ταξινομήσουν τις κριτικές κατά χρονολογική σειρά, συνάφεια, υψηλότερη βαθμολογία και χαμηλότερη βαθμολογία, ανάλογα με την επιλογή του χρήστη. 

Εάν δεν έχουν συντονιστεί σύμφωνα με τους κανόνες που ορίζονται παρακάτω, οι κριτικές παραμένουν online για 24 μήνες ή για όσο διάστημα τα Προϊόντα που αφορούν προσφέρονται προς πώληση στην Πλατφόρμα. 

Οι κριτικές μεταφράζονται αυτόματα στις γλώσσες των χωρών όπου δραστηριοποιείται η JUNG S.A.S. ή οι συνδεδεμένες εταιρείες της. Οι μεταφρασμένες κριτικές υποδεικνύουν την αρχική γλώσσα και τη χώρα αγοράς.

3.3 Τροποποίηση και διαγραφή κριτικής

Εντός τριάντα (30) ημερών από την παραλαβή ενός προϊόντος, ο Αγοραστής έχει την επιλογή να τροποποιήσει την κριτική του μέσω του δικού του λογαριασμού πελάτη, κάνοντας κλικ στην καρτέλα «Οι Παραγγελίες μου» ή στον σύνδεσμο του email για την κριτική.

Ο Αγοραστής μπορεί επίσης να ζητήσει τη διαγραφή της κριτικής του ανά πάσα στιγμή, αποστέλλοντας το αίτημά του στη διεύθυνση που βρίσκεται σε αυτόν τον σύνδεσμο

3.4 Συντονισμός κριτικών

3.4.1 Κανόνες συντονισμού

Οι θετικές ή αρνητικές κριτικές δημοσιεύονται αυτόματα στην Πλατφόρμα χωρίς προηγούμενο συντονισμό πριν από τη δημοσίευση.

Ωστόσο, οι φωτογραφίες υπόκεινται σε προηγούμενη έγκριση από την JUNG S.A.S. πριν από τη δημοσίευση. Αυτή η έγκριση πραγματοποιείται μέσω ανθρώπινου ελέγχου. Εάν οποιαδήποτε φωτογραφία παραβιάζει τους κανόνες που ορίζονται παρακάτω, δεν θα δημοσιευτεί.

Σε κάθε περίπτωση, και μετά τη δημοσίευση, η JUNG S.A.S. διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει μια κριτική ή τις φωτογραφίες που παραβιάζουν τους ακόλουθους κανόνες οποιαδήποτε στιγμή σύμφωνα με τα ακόλουθα κριτήρια.

3.4.2 Κριτήρια συντονισμού

Η JUNG S.A.S μπορεί να συντονίσει, δηλαδή να μην δημοσιεύσει ή να αφαιρέσει μια κριτική μετά τη δημοσίευση, με δική της πρωτοβουλία ή κατόπιν αιτήματος τρίτου, οποιαδήποτε δυσφημιστική, προσβλητική, καταχρηστική κριτική ή φωτογραφία, ή μία που παραβιάζει τους κανόνες συντονισμού της JUNG S.A.S, ειδικά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Η κριτική ή η φωτογραφία χρησιμοποιείται για διαφημιστικούς σκοπούς ή περιέχει διαφημιστικά στοιχεία.

  • Η κριτική ή η φωτογραφία έχει δημοσιευτεί πολλές φορές ή με διαφορετικούς λογαριασμούς.

  • Η κριτική ή η φωτογραφία είναι εκτός θέματος (π.χ., σχόλιο ή φωτογραφία που δεν σχετίζεται με το αγορασμένο προϊόν).

  • Η κριτική ή η φωτογραφία αφορά διαφορετικό προϊόν.

  • Η κριτική ή η φωτογραφία ενθαρρύνει την αγορά από ανταγωνιστή.

  • Η κριτική ή η φωτογραφία περιέχει σχολιασμό ή περιεχόμενο που είναι πολιτικό ή κοινωνικό, υβριστικό, χυδαίο, προσβλητικό, απροκάλυπτα σεξουαλικό, μπορεί να θεωρηθεί συκοφαντικό ή η κριτική αποτελεί προσωπική επίθεση

  • Η κριτική είναι ψευδής, παραπλανητική ή είναι γραμμένη από Πωλητή.

  • Η κριτική ή η φωτογραφία είναι παράνομη ή συνδέεται με παράνομο περιεχόμενο.

  • Η κριτική ή η φωτογραφία παραβιάζει τα δικαιώματα τρίτων, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων εικόνας και σεβασμού της ιδιωτικής ζωής και των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας (π.χ., η κριτική περιέχει μια φωτογραφία που δείχνει το πρόσωπο ενός ατόμου, έστω και μερικώς, ή οποιαδήποτε άλλα προσωπικά ή εμπιστευτικά δεδομένα). 

  • Η κριτική ή η φωτογραφία δημοσιεύτηκε ως αποτέλεσμα πλαστοπροσωπίας.

  • Η κριτική ή η φωτογραφία περιέχει προσωπικά δεδομένα ή εμπιστευτικές πληροφορίες. 

  • Η κριτική ή η φωτογραφία υποκινεί το μίσος, τις διακρίσεις, την ομοφοβία, την ξενοφοβία, τον ρατσισμό ή τη βία.

  • Η κριτική ή η φωτογραφία μπορεί να θεωρηθεί ότι παραβιάζει τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς.

Το αίτημα για την αφαίρεση μιας προσβλητικής, υβριστικής ή καταφρονητικής κριτικής, όπως περιγράφεται παραπάνω, θα πρέπει να αποστέλλεται από οποιοδήποτε τρίτο μέρος στην ακόλουθη διεύθυνση σε αυτόν τον σύνδεσμο

Τα αιτήματα για αφαίρεση κριτικών τίθενται υπό επεξεργασία από το προσωπικό μας. Κατά τη διαχείριση των κριτικών, η JUNG S.A.S. θα προχωρήσει αντικειμενικά σύμφωνα με τα προαναφερθέντα κριτήρια συντονισμού, δηλαδή βασιζόμενη αποκλειστικά σε πραγματικά δεδομένα και ανεξάρτητα από το πρόσωπο του αντίστοιχου συντάκτη της κριτικής. Κατά την εκτέλεση αυτής της διαδικασίας, η JUNG S.A.S. θα σεβαστεί την ελευθερία έκφρασης του Αγοραστή και ταυτόχρονα θα λάβει υπόψη τα τυχόν αντικρουόμενα δικαιώματα και συμφέροντα τρίτων. 

Η JUNG S.A.S. ειδοποιεί τον Αγοραστή μέσω email όταν όλη η κριτική ή μέρος αυτής δεν δημοσιεύεται ή αφαιρείται και αναφέρει τους λόγους. Ο Αγοραστής μπορεί να αμφισβητήσει αυτή την απόφαση χρησιμοποιώντας τη φόρμα που είναι προσβάσιμη μέσω αυτού του συνδέσμου. Ο Αγοραστής πρέπει να αναφέρει την ημερομηνία της κριτικής και τον σχετικό αριθμό παραγγελίας. 

Σε περίπτωση σοβαρών ή επαναλαμβανόμενων παραβιάσεων των κανόνων διαχείρισης, η JUNG S.A.S. διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείσει προσωρινά ή μόνιμα τον λογαριασμό του Αγοραστή. Ο Αγοραστής θα ενημερωθεί άμεσα για τον αποκλεισμό, ο οποίος θα παραμείνει ως μέτρο έσχατης λύσης. Ο Αγοραστής μπορεί να αμφισβητήσει αυτή την απόφαση χρησιμοποιώντας τη φόρμα που είναι προσβάσιμη μέσω αυτού του συνδέσμου.

4. Αρχές της ΕΕ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΟΥΝ.

Εάν δεν είστε αρχή κράτους μέλους της ΕΕ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ψηφιακών Υπηρεσιών, δεν επιτρέπεται η χρήση αυτής της διεύθυνσης email. Για οποιοδήποτε αίτημα πελάτη, παρακαλούμε συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και κάντε κλικ στο κουμπί "Λήψη βοήθειας" για τη σχετική παραγγελία ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη σε αυτόν τον σύνδεσμο.

Ωστόσο, εάν είστε αρχή κράτους μέλους της ΕΕ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ψηφιακών Υπηρεσιών, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με το Back Market μέσω της διεύθυνσης email “authorities@backmarket.com”.

Αυτή η διεύθυνση μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από τις αρχές εποπτείας της αγοράς των κρατών μελών για την άμεση επικοινωνία με την Back Market σχετικά με θέματα ασφάλειας προϊόντων.

Οι επικοινωνίες προς αυτή τη διεύθυνση θα πρέπει να γίνονται στα αγγλικά ή γαλλικά.

5. πληροφορίες σχετικά με τους ενεργούς αποδέκτες

Ο Νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA) είναι ένας ευρωπαϊκός κανονισμός που τέθηκε σε ισχύ τον Νοέμβριο του 2022 και αποσκοπεί στη θέσπιση ενός κοινού συνόλου κανόνων για τις υποχρεώσεις και τη λογοδοσία των διαμεσολαβητών, ώστε να διασφαλίζεται ένα υψηλό επίπεδο προστασίας για όλους τους χρήστες.

Στο Back Market, έχουμε δεσμευτεί να διασφαλίζουμε την ασφάλεια των πελατών παγκοσμίως και θεωρούμε την εμπιστοσύνη τους πολύ σημαντική. Μάλιστα, αποσκοπούμε στη δημιουργία εμπιστοσύνης στα ανακατασκευασμένα προϊόντα, με στόχο να μειωθεί η υπερκατανάλωση των καινούριων προϊόντων, ώστε να καταστεί δυνατή η ανάδειξη μιας κυκλικής οικονομίας για όλα τα προϊόντα τεχνολογίας. Εν προκειμένω, ο DSA είναι μια ευκαιρία για το Back Market να εδραιώσει τη δέσμευσή του για την προστασία των πελατών.

Δυνάμει του άρθρου 24(2) του DSA, το Back Market θα δημοσιεύει «πληροφορίες σχετικά με τους μέσους μηνιαίους ενεργούς αποδέκτες της υπηρεσίας στην Ένωση, υπολογισμένους ως τον μέσο όρο για την περίοδο των τελευταίων έξι μηνών». Αυτή η δημοσίευση έχει στόχο να καθορίσει κατά πόσον το Back Market ενδέχεται να πληροί τις προϋποθέσεις ώστε να χαρακτηρίζεται «πολύ μεγάλη διαδικτυακή πλατφόρμα» κατά την έννοια του DSA, φτάνοντας τουλάχιστον 45 εκατομμύρια μέσους μηνιαίους ενεργούς αποδέκτες στην ΕΕ.

Σύμφωνα με το εν λόγω άρθρο, το Back Market επισημαίνει δια του παρόντος ότι, κατά την περίοδο από τις 30 Ιουνίου 2024 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024, οι μέσοι μηνιαίοι ενεργοί αποδέκτες του marketplace του Back Market στην ΕΕ ήταν σαφώς λιγότεροι από 45 εκατομμύρια. Το Back Market θα δημοσιεύει ενημερώσεις σε συμμόρφωση με τον προαναφερθέντα Νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες. 

6. Επίλυση διαφορών 

Σε περίπτωση διαφοράς σχετικά με τη σύνταξη, σύναψη, εφαρμογή, ερμηνεία ή εγκυρότητα των όρων χρήσης ή της σχέσης με την JUNG S.A.S., ο Αγοραστής και η JUNG S.A.S. καλούνται να λάβουν όλα τα αναγκαία μέτρα για την επίτευξη φιλικού διακανονισμού της διαφοράς τους.

Ο Αγοραστής ενημερώνεται ότι, εφόσον το επιθυμεί, μπορεί να προσφύγει δωρεάν σε διαμεσολαβητή καταναλωτών για την επίτευξη φιλικού διακανονισμού της διαφοράς του με την JUNG S.A.S. Στο πλαίσιο αυτό, ο Αγοραστής μπορεί να προσφύγει σε ευρωπαϊκούς, εθνικούς ή τοπικούς φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών της επιλογής του (οι καταναλωτές μπορούν, για παράδειγμα, να ανατρέξουν στον κατάλογο που παρέχει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω αυτού του συνδέσμου).

Εάν ο Αγοραστής δεν επιθυμεί να κάνει χρήση του διακανονισμού, εάν ο διακανονισμός δεν ήταν επιτυχής ή σε περίπτωση αποτυχίας των άλλων βημάτων που ο Αγοραστής θα μπορούσε να λάβει για να προσπαθήσει να επιτύχει τον φιλικό διακανονισμό της διαφοράς του με την JUNG S.A.S., ο Αγοραστής μπορεί να παραπέμψει το θέμα στην αρμόδια δικαιοδοσία του τόπου στον οποίο διέμενε κατά τον χρόνο της σύναψης της σύμβασης ή της επελεύσεως του ζημιογόνου γεγονότος, του τόπου όπου η JUNG S.A.S. έχει την καταστατική της έδρα ή του τόπου της πραγματικής παράδοσης του Προϊόντος.

7. Έκθεση διαφάνειας

Η έκθεση διαφάνειας σύμφωνα με τον Κανονισμό για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA) είναι διαθέσιμη μέσω αυτού του συνδέσμου

Προβολή PDF